03 januar 2007

Jeg har autografen til Jane Fonda...

9 kommentarer:

Plask sa...

Åh.. Burde vel egentlig skjønt det etter at du skrev det om Torbjørn Egner. Ja ja :-(

Lurer på hva som var bløff!

:-) Plask

Pocahontas sa...

Det trodde jeg - men ikke dette med alle katter.....

Jeg skriver om min nye blog til deg -når jeg har tenkt klart:)

Pia sa...

Hmmm.. daså, da må det være Grønland da?

Katrine K sa...

Har du autografen til noen andre kjendiser også, kanskje?

Jorid sa...

Inkan: Ja, du må si fra når den nye bloggen din er klar! Jeg håper det ikke blir lenge til :-)

Katrine: Jeg ble ganske fort lei av å samle på autografer, så jeg har ikke så veldig mange. Og jeg vet ikke om Nick Nolte og skøytekongen Eric Heiden fortsatt kvalifiserer som kjendiser?

Katrine K sa...

Nick Nolte er jo skikkelig kjekk, da! -Nei, æsj jeg tuller!! Men han var kanskje kjekk en gang i tiden siden du har autografen hans..? Kjendis er han vel allikevel.

Jorid sa...

Ha-ha, jeg mener å ha et vagt minne om Nick Nolte som en kjekk kar, men det er leeeenge siden :-)

Hobbyfilosofen sa...

Hm, Jane Fonda, Nick Nolte og Eric Heiden. Ikke dårlig. Selv har jeg Vidar Lønn Arnesen og Odd Børre. Det er nesten litt komisk... og nesten så jeg ikke tør å innrømme det...

Jorid sa...

Hobbyfilosofen: Ha-ha, tror jeg hadde holdt kjeft om Vidar Lønn Arnesen, ja :-)