07 januar 2007

Mitt Roma

10 kommentarer:

Jill sa...

Så fint med bilder fra Roma-turen - kjenner at jeg har ventet litt på at det skulle komme LITT i alle fall fra den turen :-) Må vel si at jeg spesielt har sansen for den (trehjuls-)bilen oppe i høyre hjørne. Veldig fine bilder!

Fin-fin søndag til deg, kjære Jorid!

londongirl sa...

Vad roligt att få se bilder från Rom! Det var så länge sen jag var där. Bild på liten katt lyckades du också hitta. Fint. :)

Jorid sa...

Jill: Takk! Ja, den bilen er en bil etter mitt hjerte :-)
Fin-fin søndag til deg også, Jill!

Londongirl: Det vises ikke så godt på bildet, men den katten hadde faktisk bare tre ben. Men det virket som den klarte seg bra likevel.

Katrine K sa...

Fin bildecollage, ja fortell gjerne mer fra Roma! Jeg elsker Italia, selv om jeg ikke har vært i Roma ennå...! Det ser så fint ut, -har sett slike trehjulinger i Italia, men har ikke sett katter med tre bein før.

Julie K sa...

Å så koselige bilder da. Har aldri vært i Roma, men en dag så, drar jeg dit : )

Jorid sa...

Katrine og Julie: Reis til Roma så snart dere får muligheten, det er flott by!

jdawg sa...

Åh, jag älskar Rom! Underbar stad. Fina bilder!

Jorid sa...

J: Visst er det en underbar stad! Jeg vil tilbake!

Pia sa...

Veldig fin collage du fikk til å lage Jorid :-)

Jorid sa...

Pia: Takk! Ja, med litt kyndig hjelp til å manøvrere i Photoshop, gikk det ganske bra :-)