02 april 2007

Jeg tar en påskepause...

...og drikker kaffe og spiser katt!

15 kommentarer:

Matti Ståhlberg sa...

Katt!?? :-)

Jorid sa...

Matti: Ha-ha, ja vi har litt spesielle påsketradisjoner her i Norge, forstår du :-)

Katrine K sa...

Søt katt, men ligner litt på en mus...hvor finner du slike?
God påske!

Jorid sa...

Katrine: Sant å si var jeg litt i tvil om hvorvidt det var mus eller katt, men så konkluderte jeg med at mus har mer avrundede ører... Dermed ble den til en katt, i det minste i mitt hode :-)
Jeg fant den hos en baker i Gdansk, men kunne jo vært litt artig å prøve å bake sånne. Hvis man får ånden over seg...
God påske til deg også, Katrine!

Mdm Bricolleur sa...

God påske Jorid! Jeg fikk også lyst på kaffe og katt nå.

Spectatia sa...

I Sverige spiser vi katt til jul - lussekatt.

God påske! :-)

JULIE K sa...

Næmen for en søt bolle. Ha en kjempefin påske. Stor klem : )

Jill sa...

Spise katt, du! Hm - kunne sverget på at det var en lussekatt... Men det er vel godt uansett om det er jul eller påske? God påske!

Anonym sa...

God påske til deg, Jorid!
Selv skal jeg ha en stille og rolig bypåske. Gleder meg!
Siv

Vanja sa...

OJ vad gott... ååå.. men jag ska ju inte... men... gah! :)

Fredo sa...

Glad Påsk på dig!

jdawg sa...

en sån katt hade jag velat ha, den ser smaskig ut:-) glad påsk jorid!

Inkan sa...

Kos deg i Påsk!

londongirl sa...

Men inte visste jag att ni äter katter till påsk i Norge! Men de ser gott ut. Är det någon speciell deg? Vad är den gjord av? Är den gul och gjord av saffran?

I alla fall skulle jag bara inom här och önska dig en Glad Påsk!
Höll på att glömma det när jag såg din goda katt till kaffet. :)

Jorid sa...

Alle: Tusen, tusen takk for alle gode påskehilsener :-)