20 februar 2008

Det du ikke visste at katten din trengte

Gud velsigne en god fantasi, pleide min gamle historielærer på gymnaset å si når vi hadde lest dårlig på leksene og kom med svar som var i overkant kreative.

Det er heller ikke noe å si på fantasien til de som har funnet opp dette nye “må-ha-produktet” for katter: kittywigs. For hvem hadde vel tenkt på at disse pelskledde skapningene også kan ha behov for å pynte seg med lånte fjær fra tid til annen?

Og fins det ikke et behov, så kan man jo skape et - i alle fall i Amerika.
Parykkene kommer i fargene rosa, blond, sølvgrå og blå, så her skulle det altså være noe for en hver katt.

Men NB! De må bare brukes med veiledning fra og under tilsyn av mennesker.

Og prisen? Kun 50 dollar.

7 kommentarer:

Mdm Bricolleur sa...

En stund da jeg bodde i stockholm måtte jeg gå forbi en kattebutikk på vei til skolen. De hadde mye rart til å sette på katter, og med katter på, men parykker tror jeg jammenmeg de manglet ;-)

Spectatia sa...

Å fy søren! Jeg kan liksom se for meg en gammel dame med blått hår och katt med matchende parykk... Uhu!!

Jorid sa...

Mdm B: Åh, den butikken tror jeg faktisk at jeg har vært innom!

Spectatia: Ha-ha, ja da gjelder det i så fall å ha kamera lett tilgjengelig :-)

Katrine K sa...

Hehe, det har jeg ikke sett før! Hadde vært noe for Julius...

Jorid sa...

Katrine: Jeg syns du skal kjøpe en sånn til Julius!

Inni sa...

Det er godt at katten min ikke kan snakke,det kunne jo være han ville uttrykt ønske om en slik parykk.
*ler*

Jorid sa...

Inni: He-he, ja det er kanskje like greit at dere ikke snakker samme språk :-)
Hyggelig at du stakk innom, forresten!