07 oktober 2010

Nær-bøker-opplevelser

Som om min dragning mot bøker ikke er nok, blir jeg også fristet til å kjøpe tilgrensende produkter. Som dette utrolig søte Jane Austen-puslespillet, der esken er utformet som en fin gammel bok. Jeg liker puslespill, og selvsagt lot jeg meg lokke (du får det på Capris.no for den nette sum av 102 kroner).

Jeg går jevnlig og snoker etter bøker på Fretex. Forrige gang beveget jeg meg litt bort fra bøkene, og fant disse servisedelene. Koselig motiv, jo visst, men det var ikke før jeg snudde dem at jeg falt.

Her det nemlig trykt på sitater fra Alfred Lord Tennysons dikt “The Brook” (som kan høres her). Jeg begrenset meg til to, og billige var de også…

2 kommentarer:

knirk sa...

Fantastisk! Tenk å finne noe sånt på Fretex, det misunner jeg deg. Ellers likte jeg veldig godt overskriften din; nær-bøker-opplevelser.

Jorid sa...

Knirk: Ja, Fretex er et fint sted å jakte på skatter :-)